Werkzaamheden Bestuur Intree

Ieder jaar wordt in juni een nieuw bestuur bekendgemaakt. Het bestuur is vanaf de dag na de Intreeweek van dat jaar verantwoordelijk voor de Intreeweek van het daaropvolgende jaar. De laatste dag van de Intreeweek is op een vrijdag. De zaterdag daarna is het dus aan het nieuwe bestuur om de volgende Intreeweek weer net zo geweldig te maken. Natuurlijk zal het oude bestuur dan wel nog aanwezig zijn en helpen bij de overdracht.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies: Voorzitter, Interne Zaken, Hoofd Acquisitie, Hoofd Marketing & Communicatie, Hoofd Evenementen 1, Hoofd Evenementen 2 en Hoofd Evenementen 3. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen.

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van de Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met de Intreeweek. Elk jaar is er in juni de mogelijkheid om te solliciteren voor het bestuur.

Bestuur 2018

photo

Jop Doornbos

Voorzitter | Penningmeester

photo

Lucas Harlaar

Evenementen I

photo

Loren van der Hoeven

Interne Zaken

photo

Tom Coopmans

Evenementen II

photo

Jesse Rietveld

Acquisitie

photo

Mare Roelfsema

Evenementen III

photo

Ariana Schmikli

Marketing & Communicatie

2017

goede-foto-bestuur-17

2016

v.l.n.r. Johan Nota (Projectleider), Stijn van Hooff (Hoofd Evenementen 2), Simone van den Broek (Interne Zaken), Esmee Augustijn (Hoofd Marketing & Communicatie), Judith Rigter (Hoofd Evenementen 3), Elisa Revers (Hoofd Evenementen1)

2015

Bestuur 2015