Solliciteer voor Bestuur Intree

Intreeweek wordt georganiseerd door 7 bestuursleden en 24 commissieleden die ons helpen bij de invulling van de week. Op dit moment zijn wij op zoek naar een nieuw bestuur die Intreeweek 2020 gaat organiseren. Als bestuurslid bij Intreeweek leer je binnen korte tijd ontzettend veel op het gebied van professionele communicatie en onderhandelingen en krijg je op jonge leeftijd al een grote verantwoordelijkheid. Wij zijn op zoek naar de functies Interne Zaken, Acquisitie, Marketing & Communicatie en Evenementen (I, II en III). Ben jij geïnteresseerd of ken jij geïnteresseerden? Laat het ons weten via intree@uva.nl en lees voor meer informatie ons informatiepakket.

Meld je aan voor maandag 3 juni om 23:59 uur!

Werkzaamheden Bestuur Intree

Ieder jaar wordt in juni een nieuw bestuur bekendgemaakt. Het bestuur is vanaf de dag na Intreeweek van dat jaar verantwoordelijk voor Intreeweek van het daaropvolgende jaar. De laatste dag van Intreeweek is op een vrijdag. De zaterdag daarna is het dus aan het nieuwe bestuur om volgend Intreeweek weer net zo geweldig te maken. Natuurlijk zal het oude bestuur dan wel nog aanwezig zijn en helpen bij de overdracht.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies: Voorzitter, Interne Zaken, Hoofd Acquisitie, Hoofd Marketing & Communicatie, Hoofd Evenementen 1, Hoofd Evenementen 2 en Hoofd Evenementen 3. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen.

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met Intreeweek. Elk jaar is er in juni de mogelijkheid om te solliciteren voor het bestuur.

Bestuur 2019

photo

Renee de Rijk

Voorzitter | Penningmeester

photo

Loulou de Roos

Hoofd Evenementen I

photo

Malina Winking

Interne Zaken

photo

Koert van Paassen

Hoofd Evenementen II

photo

Vincent van Keulen

Hoofd Acquisitie

photo

Isa Hofstede

Hoofd Evenementen III

photo

Kaylee van Schuilenburg

Hoofd Marketing & Communicatie

2018

BOARD 2018

2017

BOARD 2017

2016

BOARD 2016