Commissie Intree

Commissie intree zoekt jou!

Heb jij het in je om Intreeweek 2023 te organiseren voor 4600 studenten? Sluit promodeals met bedrijven, host een nacht bij musea, beheer de social media of organiseer een spetterend festival!

Wat krijg je ervoor terug?

  • Contact met professionals in de sector
  • Een boost op je CV
  • Wekelijkse borrels
  • Weekendjes weg
  • Wintersport
  • Heel veel gezelligheid en vrienden voor het leven
  • Drie maanden studiebeurs
Voor meer info, check het informatiepakket hier beneden!

Commissie Intree bestaat uit vijfentwintig commissieleden en zeven bestuursleden. Elk jaar wordt er weer een nieuwe commissie aangesteld, die verantwoordelijk is voor het invullen van editie van Intreeweek dat jaar.

Je kan solliciteren op de volgende commissiegroepjes:

  • Acquisitie
  • Marketing & Communicatie
  • Evenementen (I, II & III)

Solliciteren

De sollicitaties vinden plaats in de periode van 19 tot 25 januari 2023. Geïnteresseerd? Kom langs op de infodagen op in CREA lokaal 2.17! De infodagen zijn vrije inloop, dus kom in de aangegeven tijdspan gezellig langs!

Om je aan te melden voor en sollicitatie, vul het sollicitatieschema in naast de deur bij CREA kamer 2.16 of klik op onderstaande knop om contact met ons op te nemen voor een sollicitatie of voor vragen!

Informatiepakket

Vind hier het Informatiepakket voor Commissie Intree 2023!

Infodagen

Fysiek

Kom gezellig langs in de aangegeven tijdspan! (CREA kamer 2.17)

  • Maandag 16 januari
    • 15:00-17:00
    • 20:00-22:00
  • Dinsdag 17 januari
    • 15:00-17:00
    • 20:00-22:00
  • Woensdag 18 januari
    • 15:00-17:00
    • 20:00-22:00
  • Donderdag 19 januari
    • 15:00-17:00
    • 20:00-22:00

Online

Meld je aan voor een online infosessie via deze link!

  • Maandag 16 januari
    • 19:30-20:00
    • 20:30-21:00
  • Dinsdag 17 januari
    • 19:30-20:00
    • 20:30-21:00
  • Woensdag 18 januari
    • 19:30-20:00
    • 20:30-21:00
  • Donderdag 19 januari
    • 19:30-20:00
    • 20:30-21:00

Werkzaamheden bestuur

Zodra Intreeweek is afgelopen is het nieuwe bestuur verantwoordelijk voor de volgende editie. Vanaf de zaterdag direct na Intreeweek werken zij er aan om in 51 weken weer een geweldige week neer te zetten.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen. 

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met Intreeweek. 

Van links naar rechts: Sam Jones (Hoofd Evenementen (I)), Geert Koeleman (Hoofd Evenementen (II)), Maura Fraikin (Interne Zaken), Jade Tijhuis (Voorzitter & Penningmeester), Wessel van Dongen (Hoofd Marketing & Communicatie), Philip Weytingh (Hoofd Acquisitie) en Josha Steiner (Hoofd Evenementen (III)).