Werkzaamheden Bestuur Intree

Ieder jaar wordt in juni een nieuw bestuur bekendgemaakt. Het bestuur is vanaf de dag na Intreeweek van dat jaar verantwoordelijk voor Intreeweek van het daaropvolgende jaar. De laatste dag van Intreeweek is op een vrijdag. De zaterdag daarna is het dus aan het nieuwe bestuur om volgend Intreeweek weer net zo geweldig te maken. Natuurlijk zal het oude bestuur dan wel nog aanwezig zijn en helpen bij de overdracht.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies: Voorzitter, Interne Zaken, Hoofd Acquisitie, Hoofd Marketing & Communicatie, Hoofd Evenementen 1, Hoofd Evenementen 2 en Hoofd Evenementen 3. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen.

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met Intreeweek. Elk jaar is er in juni de mogelijkheid om te solliciteren voor het bestuur.

Bestuur 2019

photo

Renee de Rijk

Voorzitter | Penningmeester

photo

Loulou de Roos

Evenementen I

photo

Malina Winking

Interne Zaken

photo

Koert van Paassen

Evenementen II

photo

Vincent van Keulen

Acquisitie

photo

Isa Hofstede

Evenementen III

photo

Kaylee van Schuilenburg

Hoofd Marketing & Communicatie

2018

BOARD 2018

2017

BOARD 2017

2016

BOARD 2016