Commissie Intree

Werkzaamheden Commissie

Voor Intreeweek valt veel te regelen! Van het zoeken naar leuke bands en DJ’s tot het bedenken van een opvallende promotiecampagne. En van het binnenhalen van de beste sponsoren tot het organiseren van een spetterend festival. Deze verschillende onderdelen van Intreeweek worden geregeld door Commissie Intree.

De commissie bestaat uit vijfentwintig commissieleden en zeven bestuursleden. Elk jaar wordt er weer een nieuwe commissie aangesteld, die verantwoordelijk is voor het invullen van Intreeweek van dat jaar.

 

Binnen de verschillende onderdelen die Intreeweek vormen, zijn er vijf groepen gemaakt waarover de taken worden verdeeld. De vijf groepen zijn: Evenementen 1, Evenementen 2, Evenementen 3, Acquisitie en Marketing & Communicatie. Elk groepje wordt gecoördineerd door een bestuurslid.

Voor Intreeweek 2022 wordt in februari 2022 een 25-koppige commissie aangesteld die deze week tot een daverend succes zal maken.

Zorg jij er regelmatig voor dat je vrienden losgaan op jouw huisfeest? Wil je de lat hoger leggen en een feestje voor ruim 4500 studenten organiseren? Kan jij lullen als Brugman en iedereen ervan overtuigen dat ze in jouw product moeten investeren? Of ben jij het creatieve brein achter de flitsende PowerPoints tijdens de werkgroep presentaties? Kan jij designen, verkopen, organiseren of lijkt het je gewoon super leuk om dit allemaal te leren? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij brengen je in contact met professionals in de sector en bieden jou zo de ultieme gelegenheid om je CV aan te vullen. Daarnaast is een commissiejaar bij Intree hartstikke gezellig. Je maakt vrienden voor het leven!

Interesse voor Commissie Intree 2022? Houd dan onze website en sociale mediakanalen in de gaten! Vanaf december 2021 is hier verdere informatie te vinden.

Werkzaamheden bestuur

Zodra Intreeweek is afgelopen is het nieuwe bestuur verantwoordelijk voor de volgende editie. Vanaf de zaterdag direct na Intreeweek werken zij er aan om in 51 weken weer een geweldige week neer te zetten.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen. 

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met Intreeweek. 

Van links naar rechts: Maaike de Koning (Hoofd Acquisitie), Annemé Rosa Bian (Hoofd Evenementen 1), Sam Wansink (Voorzitter & Penningmeester), Tjip Telman (Hoofd Evenementen 2), Tijmen ter Keurs (Hoofd Marketing & Communicatie), Anouk Eijbergen (Interne Zaken) en Laszlo Schoonheid (Hoofd Evenementen 3).