Commissie Intree

Werkzaamheden Commissie

Voor Intreeweek valt veel te regelen! Van het zoeken naar leuke bands en DJ’s tot het bedenken van een opvallende promotiecampagne. En van het binnenhalen van de beste sponsoren tot het organiseren van een spetterend festival. Deze verschillende onderdelen van Intreeweek worden geregeld door Commissie Intree.

De commissie bestaat uit vijfentwintig commissieleden en zeven bestuursleden. Elk jaar wordt er weer een nieuwe commissie aangesteld, die verantwoordelijk is voor het invullen van Intreeweek van dat jaar.

 

Binnen de verschillende onderdelen die Intreeweek vormen, zijn er vijf groepen gemaakt waarover de taken worden verdeeld. De vijf groepen zijn: Evenementen 1, Evenementen 2, Evenementen 3, Acquisitie en Marketing & Communicatie. Elk groepje wordt gecoördineerd door een bestuurslid.

Solliciteren

Meer info over de commissie voor Intreeweek 2023 volgt eind 2022! Sollicitaties zullen plaatsvinden in januari 2023.

Werkzaamheden bestuur

Zodra Intreeweek is afgelopen is het nieuwe bestuur verantwoordelijk voor de volgende editie. Vanaf de zaterdag direct na Intreeweek werken zij er aan om in 51 weken weer een geweldige week neer te zetten.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen. 

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met Intreeweek. 

Van links naar rechts: Amber Kusters (Interne Zaken), Sterre Reijerman (Hoofd Evenementen 2), Chaim Elchik (Hoofd Evenementen 1), Eva van der Tas (Voorzitter & Penningmeester), Levi van Gils (Hoofd Acquisitie), Vera Hoogerwerf (Hoofd Marketing & Communicatie), en Iris Koster (Hoofd Evenementen 3).