Werkzaamheden Bestuur Intree

Ieder jaar wordt in juni een nieuw bestuur bekendgemaakt. Het bestuur is vanaf de dag na Intreeweek van dat jaar verantwoordelijk voor Intreeweek van het daaropvolgende jaar. De laatste dag van Intreeweek is op een vrijdag. De zaterdag daarna is het dus aan het nieuwe bestuur om volgend Intreeweek weer net zo geweldig te maken. Natuurlijk zal het oude bestuur dan wel nog aanwezig zijn en helpen bij de overdracht.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies: Voorzitter, Interne Zaken, Hoofd Acquisitie, Hoofd Marketing & Communicatie, Hoofd Evenementen 1, Hoofd Evenementen 2 en Hoofd Evenementen 3. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen.

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met Intreeweek. Elk jaar is er in juni de mogelijkheid om te solliciteren voor het bestuur.

Board 2020

photo

Wouter Christiaansen

Chairman | Treasurer

photo

Diede Greweldinger

Head of Events I

photo

Sam Wansink

Internal Affairs

photo

Tjip Telman

Head of Events II

photo

Maaike de Koning

Head of Acquisition

photo

Veerle Daanen

Head of Events III

photo

Desi Hubers

Head of Marketing & Communication

2019

UVA 2018 181009-057

2018

BOARD 2018

2016

BOARD 2016

2017

BOARD 2017