Werkzaamheden Bestuur Intree

Het bestuur is vanaf de dag na Intreeweek van dat jaar verantwoordelijk voor Intreeweek van het daaropvolgende jaar. De laatste dag van Intreeweek is op een vrijdag. De zaterdag daarna is het dus aan het nieuwe bestuur om volgend Intreeweek weer net zo geweldig te maken. Natuurlijk zal het oude bestuur dan wel nog aanwezig zijn en helpen bij de overdracht.

Het bestuur wordt bekleed door zeven mensen met zeven verschillende functies: Voorzitter, Interne Zaken, Hoofd Acquisitie, Hoofd Marketing & Communicatie, Hoofd Evenementen 1, Hoofd Evenementen 2 en Hoofd Evenementen 3. Zij bedenken de evenementen, regelen de locaties en leggen de basis voor de commissieleden, die zich in februari bij het bestuur voegen.

Waar de commissie dus een half jaar bezig is met het organiseren van Intreeweek, is het bestuur een vol jaar bezig met Intreeweek.

Board 2021

photo

Sam Wansink

Chairman | Treasurer

photo

Annemé Rosa Bian

Head of Events I

photo

Anouk Eijbergen

Internal Affairs

photo

Tjip Telman

Head of Events II

photo

Maaike de Koning

Head of Acquisition

photo

Laszlo Schoonheid

Head of Events III

photo

Tijmen ter Keurs

Head of Marketing & Communication

Photographer: Gwendolyn Keasberry

2020

UVA2-groep JPG

2019

UVA 2018 181009-057

2018

BOARD 2018

2017

BOARD 2017

2016

BOARD 2016